31.12.2012

New beginning

Da er det nyttrsaften og det er slutten p 2012 og starten p et nytt r! Det fles egentlig aldri ut som noe spesielt, men det er jo lov hpe p en bedre start!

Mitt nyttrsforsett for i r er:

http://cmfoto.files.wordpress.com/2012/09/hjerterosa.pngTrene mer! - Jeg har ikke akkurat hatt tid til det, ettersom at jeg bare har sovet. Men n er det slutt! N har jeg og Julie laget en deal p at vi skal muntre hverandre opp, og vr "training buddies".

http://cmfoto.files.wordpress.com/2012/09/hjerterosa.pngVr mer sosial - De to siste rene har jeg ikke akkurat orket s mye.. Jeg har stortsett bare brukt tiden min p sove, men det skal det bli slutt p!

http://cmfoto.files.wordpress.com/2012/09/hjerterosa.pngF meg en jobb - jeg hadde en jobb, men ettersom at de gikk konkurs er det kanskje p tiden finne seg en ny en(?).

http://cmfoto.files.wordpress.com/2012/09/hjerterosa.pngGet new frends

http://cmfoto.files.wordpress.com/2012/09/hjerterosa.pngSpise mer sunt - N er det virkelig slutt p all den dritt maten jeg stapper i meg hver dag! N kan jeg bare spise godteri osv i helgene og p spesielle anledninger (bursdag, konfirmasjon osv).

http://cmfoto.files.wordpress.com/2012/09/hjerterosa.pngBli friskere

http://cmfoto.files.wordpress.com/2012/09/hjerterosa.png Leve livet!

++++
kunne sikker skreve en laaaang laaang liste, men tror det holder med disse her! Jeg m jo trossalt klare holde de ogs!

- Frida Karoline

• Dato: 31.12.2012
  • Tid: 21:30
24.12.2012

Relaxing at the hotel

Internettet bruker s enormt med tid, s jeg rakk ikke blogge om hva jeg gjor i gr fr det sluttet fungere (s det kommer heller n)..

I gr brukte vi stortsett hele dagen p sole oss, spise, bade og bare slappe av p hotellet, i hp om bli brune. Haha! Fikk s vidt et lite skille men det var bare s vidt. Hper p bli brunere i lpet av uken!

P hotellet har de ogs ett lite omrde med diverse massasje. Og der gikk det ann prve ut det ha bena nedi en tank med fisker, som spiste dde hudceller fra bena. Jeg har alltid hatt lyst til det s da bare mtte jeg prve det ut!

Helt i begynnelsen kilte det helt sykt mye, men etter hvert ble det bare behagelig og deilig! Man kan sammenligne det med ha bena opp i en tank med boblende vann.

Etter at solen begynte sige bort, gikk vi inn p hotellrommet hvor jeg tok en dusj og sovnet (haha, typisk meg..). Senere p kvelden dro vi til en "pub" de har her p hotellet, der fikk jeg en utrolig god smoothie drink med jordbr smak (det er den du kan se p det ene bilde over, i kollasjen) . Naaaamm!

• Dato: 24.12.2012
  • Tid: 16:22
  • Kommentarer: 2
24.12.2012

Yesterday

Internettet p hotellet er utrolig drlig! Det er s vidt jeg klarer komme meg inn, og nr jeg frst klarer det gr det utrolig sakte..

Men i alle fall, i gr hadde vi en slags "bli kjent" dag. Vi gikk rundt i omrdet og sjekket ut hva som var her. Ble til at vi gikk litt frem og tilbake, men vi ble i sfall bedre kjent med omrdet!

Hotellet har pyntet til jul!

Hotellet er utrolig stort og fint! Hotellet er laget i en slags hestesko lignenes form, hvor det er to hoteller som ligger inni hverandre. Det er litt vanskelig forklare det.. Men det er to prinsess hotell som er satt sammen, og det er mulig g frem og tilbake mellom hotellene s mye man vil (de deler ogs uteplassen, matsalen osv). N husker ikke jeg helt hva det andre hotellet het, men det er helt likt det hotellet vi bor p, bare at det er speilvendt i forhold.

Internett surfing..

Vi har ogs bestilt kamel safari til julaften (alts i morgen), og da skal vi mte opp p Holiday World (en fornyelsespark). S ettersom at vi brukte dagen p bli kjent med omrdet, gikk vi et tur for finne det.

Da vi kom til fornyelsesparken var selve parken stengt, men vi fikk i alle fall sett den. Etter det tok vi turen videre for finne et marked som skulle ligge i omrdet. Vi spurte en dame om hvor det var, men hun trodde sikkert vi mente supermarked eller noe snt for hun viste oss feil vei.

Vi kom frem til en shopping senter som skulle renoveres, s det var bare 2-3 butikker igjen. Men vi fant uansett noe kjpe! Vi fant en liten butikk med en mann som var villig til selge mest mulig, s det ble en del mer enn planlagt. Men vi trengte det nok sikkert.

Etter litt shopping p senteret, gikk vi videre for finne det markedet. Da vi endelig fant det var det selvflgelig ferdig.. S dermed gikk vi bare ned igjen til shopping senteret vi hadde vrt p, for spise middag.

Etter en del ging frem og tilbake klarte selvflgelig jeg f blemmer her og der p bena. S etter vi hadde spist tok vi taxi tilbake til hotellet.

Kjpte dette da vi var shoppet! Fikk Ray-Ban solbrillene i julegave av pappa.

Vi hadde ikke noen spesielle planer for denne dagen, s vi gikk tilbake p hotellrommet og sovnet begge to. Jeg sov en del timer lenger, men det var vell fordi jeg var s utslitt av dagen, haha

• Dato: 24.12.2012
  • Tid: 02:16
22.12.2012

Akkurat ankommet hotellet

Hei!
Etter nesten en 2 timers forsinkelse, kom vi oss endelig ombord p flyet. Flyturen varte nesten 6 timer, fr vi endelig landet i varme Gran Canaria! Ahaa hvor deilig det er med varme i forhold til iskalde Norge!

Vi hentet bagasjen vres og fant frem til bussen som vi skulle ta videre til hotellet vi skulle bo p. Fr vi kom frem til vres hotell mtte vi innom en del andre, ettersom at det var andre p bussen som skulle p andre hotell. Men jeg m si at ut i fra utseende, var det hotellet vi skulle sove p best! N har vi ikke ftt sett oss rundt p hotellet ettersom at vi begge er utrolig trtt og slitene etter turen. Men frste inntrykket er bra s langt!

Kart over yen

Det er pyntet til jul overalt!

Rommet vres:

Badet:

Skal opp tidelig i morgen s vi rekker frokost s jeg m vell bare si god natt, og kos dere med juleferie!

• Dato: 22.12.2012
  • Tid: 02:16
21.12.2012

Sitter p flyplassen

Selvflgelig klarte jeg bli syk p onsdagen, slik at jeg har ikke gjort annet enn sove. S jeg har heller ikke ftt gjort alt jeg skulle... Men jeg klarte heldigvis bli ferdig med pakke, og fikk kommet oss avsted til flyplassen i tide (s hvidt). S n sitter vi p flyplassen i Molde venter p at flyet skal komme, det er vell 1 og en halv time til det drar, s vi har god tid enda! Jeg tror vi er fremme i Gran Canaria rundt klokka 9 i kveld, s vi fr ikke gjort noe i dag annet enn checke inn p hotellet og kanskje sett oss litt rundt i omrdet.

• Dato: 21.12.2012
  • Tid: 15:02
20.12.2012

Dommedag

Fikk et sprsml fra en svensk blogger, om jeg tror at verden gr under den 21.12.2012. Svaret til det er neeei! Greit nok at mayaindianerne har hatt rett i en god del ting, men jeg tror ikke at verden gr under i morgen! Hahah

Det er egentlig litt sykt nr man hrer om alle folkene, spesielt i Kina, Japan og Russland som hamstrer inn mat og gr i skjul!

Da har NASA BEKREFTET hva som er ventet 21.12.12

Dagen vil starte som normalt, men vret er like uspelig som ellers, derimot nr kvelden nrmer seg vil det sakte og gradvis dekke store deler av kloden i et enormt mrke.
Dette fenomenet kan skremme livet ut av folk, og det kalles: "NATT".

-Frida karoline

• Dato: 20.12.2012
  • Tid: 23:36
18.12.2012

Spontan tur til Gran Canaria

I r skal mamma jobbe hele julen og broren min skal vr i militret, s dermed ble det til at jeg og faren min blir alene denne julen. Siden faren min hverken orker ha juletre eller pynte til jul, regnet jeg med at det kom til en ganske s kjedelig jul! Men i siste liten fikk jeg viljen min, og vi ble enig om reise til Gran Canaria senest i gr ettermiddag. Vigra (flyplassen i lesund) ble fullbokket i forrigrs, og dermed var eneste utvei gjennom Molde (siden pappa ikke vil reise igjennom Oslo), og med bare 3 plasser igjen p flyet FIKK VI PLASS! Det var i grunn ikke planlagt reise bort n i julen, ble mer planlagt p sparket. Hva er vell ikke bedre enn en spontan tur til Gran Canaria, feire jul der (?).

Vi reiser til Molde og videre til Maspalomas n fredag! Dette blir andre gangen jeg er i syden siden jeg var 8 r gammel, s jeg gleder meg syyykt mye! Vi skal vr p et Blue Star hotell som heter "Maspalomas Princess" og er ett av de fineste hotellene der nede! De pusset opp tidligst i r, og er veldig fint og moderne. Det ligger ca 1,5 km fra stranden, sentrum og shoppingen s det ligger ganske s sentralt!

Slik ser det ut:

Bassenget har en egen sandstrand langs kanten!

Her ser dere sandstranden langs bassengkanten!

• Dato: 18.12.2012
  • Tid: 18:24
18.12.2012

Videoblogg - Remicade behandling

Sett tannhjulet p 1080 HD !!

Mensteparten av filmen er filmet av moren min, og dermed er det ikke alt som er like bra filmet, hahaha! Men m uansett si takk til henne som orket filme♥

• Dato: 18.12.2012
  • Tid: 15:09
  • Kategori: behandlinger
17.12.2012

Videoblogg kommer i morgen!

Har hatt problemer med internettet i dag, s jeg har ikke kunne blogget noe fr n. Men jeg har i alle fall ftt gjort ferdig videoen fra da jeg var p sykehuset til behandling! Tenkte egentlig publisere den tidligere i dag, men siden internettet har vrt helt p trynet og det er litt sent n, publiserer jeg den i morgen etter skolen! S gled dere!♥

• Dato: 17.12.2012
  • Tid: 23:32
17.12.2012

Olai 8 r

I dag dro besteforeldrene mine hjemover til Trondheim igjen, etter ha vrt her siden torsdagen. Koslig ha de her i alle fall♥ Etter at de dro, slappet jeg av en times tid fr jeg dusjet og ordnet meg til bursdagsselskap. For det ene sskenbarnet mitt feiret 8 rs dagen sin i dag, det er ikke s ofte jeg ser den siden av slekten uheldigvis... Men det var koslig se de igjen, god mat var det det ogs, hehe.

Bursdags barnet dekorerte kaken helt selv!

Olai 8r

Meg og Stine (sskenbarn)

Olai, meg og tante Nina

• Dato: 17.12.2012
  • Tid: 00:30
16.12.2012

Koselig kveld

Sitter n ser p tv med familien! Besteforeldrene mine reiser i morgen tidelig, s da m jo vi nyte ned siste tiden. Jeg har ikke gjort stort mye i dag, bare slappet ekstra mye av etter dagen i gr. Sov vell til klokken var over 12 i dag, og siden har ikke jeg gjort annet enn se tv. Var eneste en tur ut for spise middag p Felini, og det er vell det eneste "spesielle" jeg har gjort i dag!

• Dato: 16.12.2012
  • Tid: 00:12
15.12.2012

Dagen i gr

Etter at jeg hadde vrt p behandling dro jeg til frisren for farge hret, etter at jeg farget det sist har mamma klaget s utrolig mye p hvor stygt det var.. S da var det bare farge det tilbake til min orginal hrfarge. Og siden jeg skulle p juleball samme dag, var det like greit at de stylet det ogs!

Slik ble det:

Ble ganske fornyd med resultatet faktisk! Det frisren gjor var farge verst av hret mitt tilbake til orginal fargen min, mens hun lot enden av hret vr som det var. I tillegg la hun til noen lyse striper, s det skulle se mest mulig naturlig ut. M si at det var den beste frisrsalongen jeg har vrt hos! Anbefaler virkelig ordne hret hos hair fashion!

Etter frisren dro jeg hjem, ordnet meg og spiste litt fr jeg dro videre til noen venner. Og nr klokken begynte nrme seg halv 10 kjrte vi utover til juleballet. Jeg klarte egentlig ikke velge hvilken kjole jeg skulle ha p meg, s jeg lot moren min og bestemoren min velge. Og da ble det til at jeg hadde p meg denne:

Med disse skoene til:

Selve juleballet var veeeldig bra, ganske kult at selveste R.I.O og Dj Broiler var der! God stemning for si det sann! Det eneste som var et mareritt var komme seg ut.. For i det vi kom inn, fikk vi et bnd som vi skulle ha rundt hnden og p det bndet ble det skrevet en bokstav og et tall om hvor tingene dine l. Og p slutten av juleballet var det helt kaos for f tingene sine, jeg ble stende i over en time for f tingene mine ettersom at det var folk som snek og dyttet. Og de folkene som passet p tingene klarte ikke finne tingene for lappene som var festet p tingene hadde falt av osv, blh! Men jeg kom meg ut til slutt og fikk kommet meg hjem og lagt meg til sove. Alt i alt var det i grunn en ganske bra kveld, bare de fr ordnet det med garderoben til neste gang!

• Dato: 15.12.2012
  • Tid: 23:14
15.12.2012

Behandling 14.desember

Heihei!
Som sagt var jeg p behandling i gr. Det gikk i grunn bra men jeg var utrolig trtt og sliten, s det ble ikke noe bedre av selve behandlingen.. Tok ogs en del film, slik at jeg kanskje fr laget en liten video til dere!

For f tiden til g laget jeg disse her!

• Dato: 15.12.2012
  • Tid: 21:21
  • Kategori: behandlinger
14.12.2012

Which one?

Hvilken av kjolene syns du va finest, og hvem av dem skal jeg velge til juleballet i kveld? heeeelp!♥

-Frida karoline

• Dato: 14.12.2012
  • Tid: 13:29
  • Kommentarer: 3
13.12.2012

Planen for morgen dagen

St opp tidelig, dusje og ordne meg.

Dra av sted til sykehuset, ta blodprve og begynne remicade behandlingen

Vente p at behandlingen skal ta slutt

Dra til frisren for farge/stripe hret

Dra hjem sminke meg og f p meg finklrne

OG KOMME MEG AV STED TIL RETS JULEBALL

Gleder meg utrolig mye til juleballet! Men gruer meg litt til folkemengden.. Kommer vell over 3000 ungdommer dit s det kommer til vre kaos! Men Dj broiler og R.I.O kommer + noen til, s det gr fiiint, heheh. Gleder meg i alle fall veldig, men det kommer til vre en stressa dag uten noe svn. S jeg kommer til vre helt utsltt fr dagen er omme! Men det er ikke hver dag selveste R.I.O kommer til lille lesund!

• Dato: 13.12.2012
  • Tid: 23:24
13.12.2012

12.12.12

Besteforeldrene mine kom ikke i gr like vell, men de kom i daaaag! Dagen i dag har i grunn bestt av forte meg hjem fra skolen, hente en pakke p Posten, dra hjem til mamma for spise mat og mte besteforeldrene mine, forte meg p moa (kjpesenter) for finne sko til i morgen (forklarer hvorfor litt senere) og etter ha funnet de skoene som jeg vil ha dro jeg hjem igjen! S her sitter jeg n, utrooolig trtt og sliten, er vell ikke lenge igjen til jeg gr rett i bakken av utmattelse..! Men heldigvis fikk jeg i alle fall utnyttet dagen litt i dag, og gjort noe nyttig!

Som sagt var jeg og klassen p Radio lesund i gr! Det var i grunn litt intressant se og lre hva de gjor der. Vi ble mtt av Kimy en av de fem radiovertene der, etterhvert var det en som het Haakon som viste oss litt rundt. Ganske kult at vi fikk g inn p selve "studioet" hvor vi kunne hre hva lytterne hrte p der og da, og f se hva som hvar planen utover dagen! Vi fikk ogs se nr de var live og snakket om vret osv! Kanskje jeg skal jobbe i radio nr jeg blir strre (?).

• Dato: 13.12.2012
  • Tid: 22:54
12.12.2012

I am a sleepy head!

Kom vell ikke til noe sjokk at jeg sov i gr ogs (?). Dritt at alle dagene gr bort til sove, mens jeg har 100 andre ting jeg m gjre.. Hper ting snur snart!

Ellers s skal vi som sagt p Radio lesund med skolen i dag, vet ikke helt om det kommer til bli s gy men for hpe det!
I tillegg s kommer besteforeldrene mine fra Trondheim nedover en tur, jeg tror de blir til lrdag eller sndag. Og for toppe det hele s kommer broren min hjem fra militret p permisjon! What a day! For hpe at jeg ikke blir s trtt og sliten at jeg bruker hele dagen p sove i dag ogs, slik at jeg faktisk for utnyttet dagen.
Meeeen n m jeg se komme meg p skolen, s snakkes folkz♥

• Dato: 12.12.2012
  • Tid: 07:10
11.12.2012

Angel

Hei! Ble visst til at jeg sovnet etter skolen i dag ogs.. Kom hjem i 3 tiden og sov til klokken var over 10, s jeg fikk ikke brukt dagen i dag slik jeg ville. Men jaja har en dag i morgen ogs! Men n begynner det bli veldig sent + at jeg fortsatt er veldig trtt, s natta alle sammen♥

• Dato: 11.12.2012
  • Tid: 00:37
  • Kategori: Fotografier
09.12.2012

Oppdatering

Jeg har s hvidt vrt p pcen p 2-3 uker, eneste gangene jeg har vrt p pcen har vrt p skolen (ellers har jeg brukt mobilen, til facebook osv). Grunnen er fordi at med en gang jeg kommer hjem fra skolen, gr jeg rett i sengs. Jeg er s sliten og trtt og orker rett og slett ikke orket s mye annet. Dermed har jeg ikke blogget p de 2-3 siste ukene heller... Det er eneste de engelske sitatene som har blitt publisert, og det er fordi de er forhnds publisert. Alts jeg har valgt tid og tidspunkt de skal bli publisert, og det gjor jeg sikkert for nesten en mned siden. Hvor jeg laget ca 7-9 innlegg om de engelske sitatene ogs valgte jeg ut tidspunkt de skulle bli publisert p.

S jeg tenkte jeg skulle laget et innlegg om hva jeg har gjort de siste 2-3 ukene!

16. November

Da fikk vi plutselig besk fra Trondheim! Tanten min, kjresten hennes og to av mine sskenbarn kom p besk. Det var ganske hyggelig at de tok turen ned hit, siden det er s sjeldent de gjr det! Sist de var her var vell p konfirmasjonen min, og fr det var det konfirmasjonen til broren min (4 r fr min konf), s det var godt ha de her!

17.november:

Siden de ikke er i lesund s ofte har de ikke ftt sett hele byen skikkelig, og dermed tok vi turen til Atlanterhavsparken, hvor de har masse spennende se p!

Bjrn (kjresten til tanta mi), Terese (tanten min), mamma og Ron Aksel (eldste sskenbarnet mitt)

Mating av fiskene

De har ogs en utstilling med slanger og edderkopper. Om vi ville fikk vi holde slangene, og det er noe jeg har hatt lyst til veldig lenge! Det eldste sskenbarenet mitt holdet seg et godt stykke unna, men det minste var rask frem skulle ta p hun ogs.

tffe Arianna

Pingvinene

Ron Aksel

fisking av krabbe

skilpaddene

Mating av pingvinene

Siden en av mine bestevenner Julie hadde bursdag den dagen, dro jeg senere p dagen sammens med Malin, Julie og Julie p Bulduks (en resturant) for spise mat. Vi spiste kebab pizza ogs spiste jeg varm eplekake med vaniljeis til dessert, naaaamm♥ Koslig kveld med de steste jentene!

18.november:

Siden tanten min og dem kun skulle vr i lesund den helgen og hadde jobb uken etter, mtte de dra hjemover tidelig sndagsmorgen. S da ble det til at vi spiste en rask frokost fr vi sa hade til gjengen.

Mamma og lille Arianna

Sstrene

Uken etter hadde vi forestilling med danseskolen som jeg gr p. S dermed ble det mye prver og dansing som gjor at jeg var helt utkjrt etter den uken

Det begynte p onsdag hvor vi hadde ving p scene og generalprve med 2. akt. Mtte dra rett etter skolen (i 3 tiden) og ut til parken kulturhus for rekke vr p scenen til den tiden som jeg og gruppen hadde. Deretter var det bare vente til generalprven som begynte i 8tiden, s da ble det i grunn til at vi bare gikk rundt i byen. Vi var et par ganger p mcdonnals spiste mat, ogs kikket vi litt p klr. Etter at vi hadde danset og var ferdig med generalprven, mtte vi vente p f feedback. Alts f tilbakemeldinger, fra pedagogene. Ble vell ikke ferdig fr 9-10tiden, s det ble en laaang dag, dro rett hjem la meg til sove, haha!

Torsdagen var det generalprve for 1. og 2. akt, s da mtte vi mte opp i halv 4 tiden for ve p finaledansen, deretter ble det en liten pause fr generalprven begynte. S da var det bare ordne og sminke seg fr vi skulle p scenen, og siden begge aktene varer litt over 1 time + at alle skulle f feedback ble dette ogs en veldig laang dag!

P Fredagen var det endelig klart for danseshow, s da dro jeg rett etter skolen til kulturhuset hvor vi mtte ve p finaledansen fr showet begynte. Etter det var det bare gjre seg klar til selve forestillingen.

Meg og Amalie (ei p dansegruppen)

Plassen vres, haha! Det var her i brukte meste av tiden vres, her skiftet vi, sminket oss og chilla.

P vei ned til mcdonnalds! Tradisjonen som vi gjr hver juleforestilling.

Sara

Martine, besk bloggen hennes her

Bilder fra forestillingen:

Gruppen vres:

Finaledansen

Lrdagen var det enda en forestilling, s da var detp'n igjen.

Martine, super sosial!

Fredagen den 30. november feiret ste Anna bursdagen sin. Det ble en koselig kveld med masse gode jente og maaat♥

Meg, Martine og Lillian

Henriette og Helene

Henriette, Helene og Karoline

Bursdagsbarnet Anna♥

Martine, Lillian og Andrine

Jeg har for en god stund tilbake meldt meg p en konkurranse, hvor man kunne vinne en liten oppmerksomhet som man skulle gi til noen man syns fortjener det. et stt lite. Det man mtte gjr for vinne var skive hvem og hvorfor man synes den personen man vi gi premien til fortjener det. Alts en give away premie! Jeg skrev at jeg syns moren min fortjente det fordi hun har vrt her for meg nr jeg har trengt det, hun har stttet meg gjennom en laang tid med masse sykehusbesk, behandlinger, drlige tider osvosv. Vi har ikke akkurat det beste forholdet og krangler kanskje mer en folk flest... men hun er jo moren min og innerst inne er jeg jo glad i henne! Og jeg har ikke helt ftt takket henne for alt hun har gjort for meg, spesielt for det hun har gjort n nr jeg har vrt s mye syk. Derfor syntes jeg at hun fortjente en liten oppmerksomhet n i julen.

For ikke s lenge siden ringte en dame meg og fortalte meg at jeg hadde vunnet den premien og fikk gi et stt lite "juletre" til moren min. Moren min ble i alle fall veldig glad!

Jeg har vrt litt borte fra skolen, men det er fordi jeg har vrt veldig drlig den siste tiden! Jeg har vrt veeldig trtt og sover flere timer om dagen enn det folk flest gjr. Jeg har hatt mye smerter, hodepine, kvalme osv.

P skolen har vi laget film og har n begynt jobbe med lyd. S senere denne uke skal vi en tur p Radio lesund, lreren vres sier at det kommer til vr veldig gy, mens andre sier at det er kjedelig, s da fr vi vell bare vente se!

Det var for det meste det jeg har gjort de 2-3 siste ukene, det jeg har gjort mest er i grunn sove! Det gjr jeg nrmest hver dag etter skolen, s jeg er ikke s veldig sosial som jeg har lyst til.. Men jeg hper p at jeg klarer bli bedre, slik at jeg fr gjort mer ut av dagene! Jeg skal i alle fall prve f blogget litt mer om dagene, og ikke la det bli hele 2 uke fr jeg blogger neste gang! S stay tuned!

• Dato: 09.12.2012
  • Tid: 21:38

Om meg

Frida Karoline

Hei! Mitt navn er Frida Karoline. Her p bloggen min vil du kunne lese om hverdagen min, sykdommen min, tanker og ting som ellers faller meg inn. For kontakt: fridakl@gmail.com